Förbereda

Imorgon åker vi upp till Stockholm för att fira midsommar med Ekelöfsläkten. Ska bli kul att ses igen! Har kollat på vad vi ska ha med oss här hemma idag. Det blir en hel del att ta med om man säger så! 

Lia och jag var ute vid stugan hos Madde en stund innan vi åkte hem till mamma/mormor. Klas, min morbror, Marina och min kusin Frida kom dit idag och stannar en vecka så vi hängde där ikväll. Så var vi förbi hos Lasse och Gittan en snabbis innan Lia somnade gott i sin säng här hemma. 

Igår kom Malle hit och vi tog en promenad upp till Matilda och kollade in deras nya lägenhet. Så fick vi med hos Matilda och Robyn ner till Camillas jobb, MX World, där vi käkade och fikade.




Sen på eftermiddagen var jag hos Sara på Ahead som gjorde mig fin i håret. Mamma och Jocke fick vara barnvakt åt Lia tills Ricky kom hem från jobbet.


//mli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg lilla mig?

E-postadress: (publiceras ej ju)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0