Hemma bäst

Det har varit så härligt att vara iväg på semester med min lilla familj men det är ju alltid så skönt att komma hem igen. Vi kom iväg skapligt så vi var hemma runt 14, efter maten packade jag upp allt och städade iordning här hemma. När Lia somnade fick jag ett ryck och städade bilen invändigt, lagom när jag var klar vaknade hon igen.
 
Tog ju en hel del bilder med kameran när vi var iväg så här kommer en drös:
 
Hotellet i Varberg, Varbergs Stadshotell.
 
 
Mina tv-nördar ;)
 
Vi tog en promenad för att se oss omkring.
 
 
 
Turisten.
 
Lia sov gott i sin vagn.
 
 
 
Fin utsikt från Varbergs Fästning.
 
 
 
 
Vi tog en fika på Kallbadhuset.
 
Varm choklad special, kan jag varmt rekommendera!
 
Det blev en hel del mys såklart.
 
Skål för semester!
 
Redo för kvällen.
 
Hah, ser ut som att det är en till på jäsning där men det är det inte. Klänningen köpte jag på Vero moda i Varberg.
 
Skrea strand i Falkenberg.
 
 
<3
 
Gullunge!
 
På hotellet i Halmstad. Ricky vilar ögonen en stund..hihi.
 
Härlig kväll i Halmstad.
 
 
<3
 
En kväll kunde vi äta middag i lugn och ro båda två medan Lia sov.
 
 
 
Då lyxade vi till det med efterrätt!
 
Det var allt, hoppas ni inte blir uttråkade av alla dessa bilder, men jag bara är sån :)
 
 
//mli
 

Kommentarer
Postat av: Emelie

Så fina bilder! Ni ser it att ha haft det toppen! Kramar

2014-07-21 @ 05:06:58
Postat av: Mli

Tack! Ja det har verkligen varit toppen! Hoppas ni får det toppen också :) kramar

2014-07-21 @ 11:20:22

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg lilla mig?

E-postadress: (publiceras ej ju)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0