Skönt att höra

Vi var på mvc idag och mina värden var normala igen vilket känns himla skönt. Sylvia, vår barnmorska kände på magen och konstaterade att bebisen ligger med huvudet neråt. Vår lilla älskling är redo med andra ord! Wiihu så spännande! Men än är det inte dags, vi är i v.33 nu.
Hjärtat gick på i 140 och det är alltid lika fränt att höra hjärtslagen tycker jag.
 
Min halsbränna kommer och går lite, får stå ut med det antar jag. Har ju tabletter som jag tar vid behov. Nu i eftermiddag har jag fått ont i huvudet, hoppas det är borta imorgon.
Min bror är så duktig på att måla, de här tavlorna har han gjort. Mini-Mario är till lilla Robyn och Nemo är till vår plutt.
 
 
//mli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg lilla mig?

E-postadress: (publiceras ej ju)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0