Skansen

I fredags tog vi bilen till Öland för att spendera en natt på hotell Skansen i Färjestaden. När vi skulle checka in sa de att vi hade blivit uppgraderade till den största sviten, oj man tackar sa vi. Såhär såg den ut:
 
 
 
 
 
 
 
När vi hade kollat runt i alla rum och spanat in jaccuzin klart så bytte vi om för att gå på spa.
 
 
 
 
Jag fick pedikyr med fotmassage och Ricky fick helkroppsmassage. Sen gjorde vi iordning oss för middagen som serverades i restaurangen på hotellet.
 
 
 
 
 
 
 
Först fick vi varsin fördrink, min var såklart alkoholfri, supergod!
 
 
 
 
Förätt - fisk och västerbottenpaj, jag gillar inte fisk så jag fick parmaskinka istället.
 
 
Varmrätt - Hjortfilé med rösti och whiskeysky.
 
 
Efterrätt - Kokospannacotta.
 
 
Allt var verkligen supergott! Sen kollade vi in deras wiskeykällare som hade 1200 sorters wiskey.
 
Efter middagen badade vi i jaccuzin och skålade för våra fem fantastiska år tillsammans.
 
 
 
 
Tack för en underbar helg tillsammans med dig hjärtat!
 
 
//mli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg lilla mig?

E-postadress: (publiceras ej ju)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0