Mindre bra

Ibland mår man mindre bra, idag har varit en sådan dag. Har inte sovit bra alls inatt, gick upp runt 3 och tog en huvudvärkstablett. Har fortfarande ont och har haft det hela dagen, det suger. Sen har jag haft halsbränna nästan hela dagen också, känns inte som Gaviscon som jag köpte hjälper, får kanske testa något annat. Den som Sanna tipsade om, Zantac brus, kanske fungerar bättre. Så har jag varit själv hela dagen idag på jobbet också, såå tråkigt! Fick i alla fall besök av både Hilda och Felicia vilket gjorde min dag mycket bättre <3
 
Ricky var gullig och fixade mat medans jag vilade efter jobbet, supergod lasagne blev det!
Han är bäst min sambo <3
 
Nu känns det faktiskt mycket bättre, äntligen.
 
Klänning Lindex, underklänning Only.
Bild tagen i v.31, är i v.33 nu.
 
 
//mli

Kommentarer
Postat av: sanna

Kolla efter stomacid. Samma sak fast billigare :)

2014-01-21 @ 21:13:01
Postat av: Bella

Santac brus fungerade bra för mig 😊

2014-01-22 @ 09:53:13
Postat av: Emelie

Tack för tipsen! :)

2014-01-22 @ 16:38:26

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg lilla mig?

E-postadress: (publiceras ej ju)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0