Med eller utan del 16

Såhär såg jag ut på julafton.
 
 
 
Klänning Gina Tricot, cardigan Vila.
 
Jobbade på förmiddagen idag, det var rätt mycket folk så timmarna gick fort. Efter jobbet handlade jag på Ica och där var det också mycket folk. Vi gjorde hemmagjord pizza Ricky och jag, sen satte jag igång med bakandet inför morgondagen, min födelsedag. Gjorde en cheesecake och en kanelbullesockerkaka, hoppas det ska smaka imorgon! Annars kom Jocke och mamma förbi en stund, sen såg jag och Ricky på två filmer. Hangover 3 och Ted, så har vi hunnit med att tvätta lite mellan filmerna också.
 
Hoppas ni har en trevlig helg!
 
 
//mli

Kommentarer
Postat av: sanna

Riktigt fin klänning 😄
Vilket datum är det sagt att bebis kommet? Kram

2014-01-19 @ 08:06:45
URL: http://makemedangerous.blogg.se
Postat av: Emelie

Tack! :) 15 mars är det sagt, så nu börjar det närma sig! Kram

2014-01-19 @ 15:24:55

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg lilla mig?

E-postadress: (publiceras ej ju)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0