Lördag

Efter en lång sovmorgon åt vi frukost och sen körde jag ett yogapass här hemma innan det var dags att fixa iordning sig.
 
Klockan tre var vi bjudna hem till mamma på kalas, hon bjöd på kycklingpaj och sen fick vi tårta. Eftersom jag är allergisk mot pälsdjur kan vi inte vara så länge hos mamma innan jag får astma och blir allergisk då Maja även bor där. Är så himla tråkigt, jag är typ uppvuxen med både katter och kaniner men är ändå känslig. Nu när jag är gravid är det inte bra att ta min astmamedicin heller, så jag undviker ju det så gott jag kan.
 
Tårtan :)
 
Fina mamma!
 
<3
 
Brorsan!
 
Mamma och Hans.
 
När vi kom hem såg vi på en film, Elysium, sen har vi mest slappat.
 
 
//mli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg lilla mig?

E-postadress: (publiceras ej ju)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0