Goa timmar

Slutade lite tidigare idag och var hemma innan 16, det gör verkligen skillnad de där timmarna! Ricky och jag hann se på en film, Blondie (ingen av oss tyckte att den var vidare bra) och göra sparris-soppa innan klockan blev 18. Hur skönt som helst!
 
Jag håller på och skriver en lista på vad vi ska ha med oss i BB-väskan, den blir bara längre och längre. Ricky skrattade åt mig när han läste listan.
 
- Godis, ska du ha med det?
- Ehh ja.
 
- Vi kan inte ta med en stor resväska.
- Nehe..
 
Jag tänker, att det är bättre att ha med för mycket än att sakna en massa saker när man är där. Eller vad säger ni?
 
Tröja Ciao Bella, gravidkjol H&M, gravidstrumpbyxor Lindex.
Bilden är tagen i v.32.
 
 
//mli

Kommentarer
Postat av: Sandra

Håller med dej, definitivt bättre att ha med sej för mycket. Vi hade med en hel del grejjer vi inte använde.

2014-01-28 @ 20:49:25
URL: http://www.frokenage.blogspot.com
Postat av: Emelie

Tack! Skönt att höra ;)

2014-01-29 @ 19:10:32

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg lilla mig?

E-postadress: (publiceras ej ju)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0