Föräldraträff

Idag har vi varit på föräldraträff igen. Vi pratade om förlossning och fick se en film där mammor och pappor pratade om förlossning och smärta. Eftersom jag är så känslig av mig var jag lite orolig över filmen, att det skulle vara massa blod och att man skulle få se a l l t, om ni förstår vad jag menar. Jag svimmar lätt om det är något obehagligt och så. Men filmen var faktiskt bra och man fick inte se mycket läskigt utan det var mest från förarbetet, vi fick se några olika par som kämpade tillsammans. Det ska verkligen bli spännade! Men jag är fortfarande lite orolig för hur det kommer gå och hur det kommer kännas.
 
Tänk när jag får vår lilla älskling på bröstet, då kommer allt ont vara glömt och det kommer bara kännas alldeles underbart tror jag <3 
 
Topp Sisters Point/Ciao Bella, gravidbyxor H&M.
Bilden är tagen i v.32.
 
 
//mli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg lilla mig?

E-postadress: (publiceras ej ju)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0