Finfredag

Så äntligen är det en ledig fredag och lördag för min del! Idag har jag varit på showcase och fått mina naglar fixade. Provade med svarta tippar den här gången, blev rätt coolt. Så tog jag en runda på stan och sen på Ica innan jag åkte hem för att fixa till maten. Nu kom precis Ricky hem från jobbet, äntligen!
 
Hoppas ni får en fin fredag!
 
 
Det är 50 dagar kvar nu <3
 
Igår var vi på vår första föräldraträff, det var trevligt att träffa de andra blivande föräldrarna. Vi pratade bland  annat om hur vi har mått hittills och hur det gick till när vi fick veta att vi var gravida. Nästa gång ska vi prata om förlossningen, det ska bli intressant.
 
Ikväll ska vi äta plankstek hemma hos Lasse och Gittan, Emelie och Johan kommer också dit. Ska bli mys!
 
 
//mli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg lilla mig?

E-postadress: (publiceras ej ju)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0