Fredagen

Vi fick hem ett brev om att värmen skulle stängas av mellan 9.30-14.00 idag så det blev ingen sovmorgon för min del. Behövde ju gå upp och duscha vid 9 liksom, men det var ju ändå inte såå tidigt, i vanliga fall går jag upp runt 8-8.30.
 
Sen var jag förbi jobbet en sväng och Herbert bjöd på smörgåstårta, mums! Så tog jag och Jill en kaffe på 48:an och en sväng på stan. Ricky skulle till frisören så vi fick åka och hämta honom också.
 
Nu ska jag fixa till mig lite för vid 18 ska vi vara i Hultsfred hos våra vänner.
Hoppas ni får en fin fredagskväll!
 
Cardigan Lindex, topp Mom2mom, kjol Vero moda.
Bilden är tagen i v.33, snart går vi in i v.36.
 
 
//mli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg lilla mig?

E-postadress: (publiceras ej ju)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0