Boar

Vi känner verkligen av den här känslan av att "boa" här hemma. Saker som vi pratat om länge tar vi helt plötsligt tag i och vi fixar och håller på liksom. Allt från att städa hela huset, som vi har gjort idag, till att sätta dit ben på en byrå. Igår beställde vi äntligen en fototapet av ett foto från Thailand som ska sitta på en nu väldigt tråkig vägg. Vi kommer att fixa i ordning vår trapp så småningom, vi har bestämt vilken matta vi ska ha i alla fall. Så ska vi frosta ur frysen så jag kan fylla den med fika och mat till tiden efter bebisen har kommit! Så skönt.
 
Igår var jag ledig och passade då på att få min ansiktsbehandling som jag fick av Ricky i födelsedagspresent. Efter det fick jag mina naglar fixade, kändes så skönt att skämma bort sig själv lite. Matilda och Robyn var och hälsade på oss en liten stund medan vi såg på hockeyn. På kvällen gjorde vi god mat och hade fredagsmys i soffan.
 
Jag hade köpt öl till Ricky och alkoholfritt bubbel till mig igår. Men så bad jag Ricky öppna min flaska.. tydligen var den väldigt skakad för vi fick rosa bubbel över hela Rickys nattduksbord och på den vita väggen i sovrummet, kul. Så nu får vi väl ta fram penslarna och måla lite.
 
Idag har vi då städat mest hela dagen men fick trevliga avbrott under tiden. Madde och Ted kom förbi på fika så vi satt ute en stund. Sen kom även Lasse och Gittan och hälsade på. På eftermiddagen tog jag mig ett skönt bad.
 
Den här fina vagnen + en sittdel + en bilbarnstol fick vi av Lasse och Gittan igår. Tack än en gång fina ni!
 
Vi bestämde oss för en Emmaljunga Mondial i vitt skinn, bilbarnstolen är av märket Axkid.
 
Lördagkvällen blir även den lugn och skön för vår del.
Hoppas ni har en skön helg!
 
 
//mli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg lilla mig?

E-postadress: (publiceras ej ju)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0