Babyshower

Idag hade mina fina vänner babyshower för mig!
 
 
 
Sara, Jillan och Mallan.
 
Johanna, jag och Vickan.
 
Jag öppnar alla fina paket från Matilda, lilla Robyn, Jannica (som är med på bilden) och de andra tjejerna.
 
Fina och goda cupcakes som Camilla hade bakat.
 
Vi gravida, Sara, Vickan och jag fick leka lite lekar! Camilla ger oss barnmat som vi ska gissa vad det innehåller.
 
Jag vann!
 
Så var det nästa lek, sätta nappen i munnen på bebisen.
 
 
 
 
Min napp är längst ifrån.. Sara vann denna leken.
 
Sista leken skulle vi gissa magens omkrets på varandra med ett snöre, och den leken vann jag också ;)
 
Leo och Danne kom på besök en sväng.
.
 
Preggosarna!
 
Tack så mycket för idag mina fina underbara vänner, är så glad att jag har er <3
 
Igår efter jobbet var jag, Ricky, Lasse och Gittan på Jockes och hans klass utställning av tavlor. Sen på kvällen kom Samuel och Vickan till oss. Vi käkade middag och tittade på hockeyn och Melodifestivalen, sen sov de över hos oss till idag. Tack för att ni kom kära vänner, det var himlans trevligt!
 
 
//mli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg lilla mig?

E-postadress: (publiceras ej ju)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0