2 dagar kvar

Har endast två jobbdagar kvar nu, imorgon och på fredag.
 
Idag har jag varit ledig, har varit hos Sarah på Ahead och fått mitt hår slingat och klippt. Tack snälla du för det! Nu känner jag mig fin i håret igen.
Sen tog Madde och jag en runda på stan och avslutade med en lunch på 48:an. Så hade jag en inbokad tid på mvc vid 15, kanske var den sista gången innan bebisen kommer. Har en inbokad tid den 12 mars också, blir spännande att se om vi kommer ha en bebis då eller gå till mvc.

Allt såg i alla fall bra ut vilket känns skönt.
 
Topp Sisters point/Ciao Bella, kjol Veromoda.
Bilden är tagen i v.36.
 
Håller på och räknar på hur mycket jag ska ta ut i föräldraledighet, är lite knepigt det där. Tror jag ska börja med att ta 4 dagar i veckan så får vi känna lite på det. Hur gjorde/gör ni andra?
 
 
//mli

Kommentarer
Postat av: sanna

Hejhej :-) vad mysigt att bebis snart är här!! 😄😄😄 jag blandar mitt. Tar ut halva månaden med 5 dagar och halva med 4. Funkar ganska bra för oss :)

2014-02-26 @ 20:23:04
URL: http://makemedangerous.blogg.se
Postat av: Emelie

Hej! Ja supermysigt :D så kan man ju göra ja, tack för tipset! Hur kan jag komma in på din blogg förresten? ;) Kram

2014-02-26 @ 20:25:45
Postat av: Fröken Age

Har mestadels plockat 5 dagar i veckan.

2014-02-26 @ 21:17:18
URL: http://www.frokenage.blogspot.com
Postat av: frida

Hej! Jag har tyvärr varit tvungen att ta ut 7 dar..efterdom jag inte haft jobb innan. Annars låter det som en bra plan. Så du antingen kan va hemma länge elmer ha dar kvar senare med. Pixie pratar om era fiskar ibland! Kram

2014-02-27 @ 05:39:52
URL: http://hartieparty.blogg.se
Postat av: Matilda

Hellu! Så gött att du och "kusin" mår bra :) vi längtar efter att få träffa h*n!! Jag tar just nu ut 5 dagar, testar det ett tag

2014-02-27 @ 10:16:49
Postat av: Matilda

Och just det: boa, vila och gör så lite som möjligt nu sista tiden! Njut av din goa mage :)

2014-02-27 @ 10:18:53
Postat av: Emelie

Fröken Age: Okej, känns som det är bland det vanligaste att ta 5 dagar :)

Frida: Hej! Precis, det beror ju lite på hur man har jobbat innan. Ni får komma och hälsa på snart igen :) Kram

Matilda: Heej! Vi längtar också! Hoppas "kusinerna" får träffas snart ;) Tack för tipsen, ska njuta ordentligt nu!

2014-02-27 @ 20:09:10
Postat av: frida

Vi kommer gärna:) du får höra av dig när det går. Vi kan nog lite när som. Vore kul o se hur barnrummet ser ut! Kram

2014-02-27 @ 21:35:09
URL: http://hartieparty.blogg.se
Postat av: Emelie

Absolut det ska jag göra! :) Kram

2014-03-01 @ 20:43:31

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg lilla mig?

E-postadress: (publiceras ej ju)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0