Snöflinga

Burr så kallt det börjar bli ute nu. Fick skrapa framrutan på bilen nu ikväll efter sångrepet inför Lucia. Idag provade jag att göra skumtomtefudge, har inte smakat än men vi får hoppas att det smakar gott! Matilda, jag och våra små tog en promenad till Camilla och tog en fika på hennes jobb.
 
Igår tog jag med Lia på en promenad för att leta efter något att hänga upp i hennes fönster. Skulle vilja ha en snöflinga, men hittade ingen bra.
 
Arctica Vit 35Cm Julstjärna
Den här var fin tycker jag.
 
Eller en sån här.
Vi får se vad vi kan hitta på.
 
På kvällen igår var jag på skivstång, känns så skönt att komma igång med träningen, en gång i veckan iaf! Så blir det ju en del promenader också.
 
 
//mli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg lilla mig?

E-postadress: (publiceras ej ju)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0