Skillnad

Idag träffade Lia och jag Emma och Madde, vi tog en sväng på stan tillsammans. På eftermiddagen var Annelie, Fredrik och Isa hos oss på fika. 
 
Det är så roligt att kolla på bilder från förra året och jämföra.
 
När jag tog de här bilderna förra året skulle vi på julbord på Fredensborg. Jag var då i vecka 26, lite rundare. Med Lia i magen <3
 
Och här är bilder från när vi skulle på julbord med Rickys jobb i Västervik.
Var länge sedan jag var såhär smal, om jag någonsin har varit det ärligt talat. Amningen har verkligen gjort sitt och jag har inte gjort något alls för att gå ner i vikt. Äter ungefär som vanligt om inte mer onyttigheter än innan. Min barnmorska sa att endel rasar i vikt efter förlossningen och jag är tydligen en av dem.
Jag trivs i att vara smal men jag vill gärna ha tillbaka mina bröst och bygga lite mer muskler. Så behöver jag ju en ny garderob, typ. För att inte tala om håret, det saknar jag också. Men tänk vad en kropp är fantastisk egentligen!
 
 
//mli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg lilla mig?

E-postadress: (publiceras ej ju)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0