Promenader och skivstång

Helgen fortsatte med middag hemma hos min mamma på lördagseftermiddagen. På kvällen ville inte Lia somna runt sjutiden som hon vanligtvis gör nuförtiden. Så vi hade mys i soffan hela familjen! <3 

På söndagen var det babysim och det var en kille där som fotade under vattnet. Vi fick till en bild på Lia och en på Lia och mig. Ricky hade ju sina linser i så det var ingen bra ide för honom att vara under vattnet. Så bakade vi lussebullar och åt middag hos Lasse och Gittan.

Igår tog vi en lång promenad med Madde och Jocke. Idag har vi haft Hanna och Milian hos oss, det blev också en promenad och då somnade både Lia och Milian efter allt bus.
Ikväll har jag varit på skivstång också, bra va? Visst är jag duktig! ;)


Sötisar!


//mli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg lilla mig?

E-postadress: (publiceras ej ju)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0