Lucia

Dagen har gått i ett för min del. Vi var och sjöng på Erikshjälpen på förmiddagen. Så var vi på Kalles lek och latjo med Matilda, Ricken, Robyn, Pär och Emilia. På kvällen var det dags att lussa på Näs, det var så mysigt och kul att så många var och tittade!
Lia blev 9 månader idag också, tiden bara rullar på.


Igår var vi på julbord med Rickys jobb i Västervik.

Stina och jag med våra klubbor :)

Jag körde hem och det var snöigt och blåsigt så jag fick köra rätt sakta.
Mamma och Hans var barnvakt och Lia hade inte somnat förrän halv elva! Mamma sov över så hon kunde ta hand om Lia ifall hon vaknade under natten eller om hon vaknade tidigt. Hon sov hela natten, antagligen för att hon somnade så sent, och vaknade runt 8-9.
 
Får nog bli sängen för min del, är helt slut! Imorgon ska jag hoppa in och jobba lite, bäst att vara pigg och utvilad känner jag.


//mli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg lilla mig?

E-postadress: (publiceras ej ju)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0