Julen 2014

Vilka intensiva men väldigt härliga och mysiga dagar vi har haft tillsammans med släkt och vänner.
 
På julafton åt vi grötfrukost hos mamma, Hans och Jocke. Vi hade även julklappsutdelning innan vi åkte hem igen för att göra oss fina.
 
Bus!
Brorsan.
Morgonpigga familjen ;P
Nöjd tjej!
 
När vi var klara åkte vi ut till Fjälster där min morbror med fru bor, Thomas och Monica. Deras döttrar (mina kusiner) Anna, Madde och Marika var där och Annas sambo Tommy. Mamma, Hans och Jocke kom också dit.
 
Mina älsklingar!!
Läser lite med Madde.
Myser med mormor.
Lia och Marika.
<3
Min familj <3
Lia är nyfiken på paketen.
 
Vi hann med att äta mat och cheesecake innan vi åkte vidare till Ekelöfsläkten och firade jul. Där var vi över 30 personer så jag kommer inte att skriva allas namn :P
 
Tomten delar ut paket till barnen.
Hej tomten!
Busar hos farmor.
Min fina Älsko.
På golvet och öppnar paket.
Draken som Lia fick av oss var rolig.
 
På juldagen var vi hemma hos Rickys farbror Kjell och hans fru Maud på den årliga kalkonmiddagen.
 
Johan och Lia.
Emelie och Lia.
 
Du och jag <3
Kärlek!
 
Gittan tog med sig Lia hem och jag fortsatte hem till Camilla och Ludde medan Ricky spelade poker med grabbarna. Madde och Jojjo kom också dit och de skulle till Prime så jag hängde på dit. De släppte 200 biljetter i dörren, annars behövde man förköp som vi inte hade. Vi stod där och köade i kylan över en timme! Men vi kom in :) Det var kul, var ju ett tag sedan jag var ute om man säger så.
 
På annandagen tog jag, Emelie och Gittan en promenad ner till stan för att kolla rean. Jag hittade två blusar på Downstairs. Så var vi bjudna till Rickys mormor Silva på lunch allihop och på kvällen åt vi tacos hemma hos oss, det satt fint efter all julmat.
 
Idag tog jag Ricky och Lia en runda på stan. Jag hade lagt undan lite kläder till Lia på Lindex som vi köpte. Ricky hittade lite kläder på Boston och jag hittade en jacka där som fick bli en tidig födelsedagspresent från Ricky till mig. Tack baby ;)
Jag tog med mig Lia ut till stugan där mamma, Hans, Jocke, Thomas, Monica och Madde var. Så hängde mamma och Hans med mig hem efteråt då Ricky var på hockey. Ikväll tar vi det lugnt här hemma med ett glas rött. Skål!
 
 
//mli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg lilla mig?

E-postadress: (publiceras ej ju)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0