Hoppas det vänder

Lia brukar vakna någon gång under natten och oftast tar det någon timme innan hon somnar om igen. Natten till idag till exempel vaknade hon 2.30 och hade bajsat. Jag bytte blöja och försökte söva henne, efter en halvtimme gav jag upp och gav henne välling. Så fick jag gå runt med henne i famnen efter vällingen och hon somnade till slut vid 3.30. Ibland räcker det med att ge henne nappen bara men oftast får man ta upp henne och ge välling för att hon ska somna om. Det vore så skönt att få sova hela nätter!
 
Hon sov i alla fall till 8.15 typ så det var ju skönt. Annars idag har vi varit hemma, var en sväng till Ica och hämtade paket från Partylite bara. Nu på kvällen var jag och Jill på tjejkväll som Downstairs och JSY hade. Det var 20% på allt så jag köpte en lång svart cardigan och ett par vita varma vinterkängor. Så hade vi luciarep efter det, nu ska vi sjunga på nyöppningen av Erikshjälpen på lördag också.
 

Mina hjärtan <3 <3
 
 
//mli

Kommentarer
Postat av: linnea

Var gärna med och tävla om valfri bikini från to die for :D http://linneajosefin.forme.se/2014/december/vinn-valfri-bikini-fran-to-die-for.html#comments

2014-12-13 @ 01:16:29
URL: http://linneajosefin.forme.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg lilla mig?

E-postadress: (publiceras ej ju)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0