1 december

Nu går vi in i december månad och jag börjar få lite julstämning av alla julstjärnor och ljus som lyser upp. Det är så mysigt! 

Kolla så fin ljusstake Ricky gjorde till mig!



Jag fick upp det mesta av julpyntet igår och idag köpte jag hem lite blommor också. 

Igår var mormor med och tittade på när vi var på babysimmet. 



Det är så kul att bada tillsammans!

Så tog vi en promenad igår hela familjen och på eftermiddagen åt vi söndagsmiddag hos Lasse och Gittan.

Idag har Lia och jag varit på öppna förskolan och efter det var vi och fikade med Camilla. Så var vi och hälsade på Malin och Hilda på jobbet. 
Ikväll var vi hemma hos familjen Jonsson, de bjöd på goda nybakade lussekatter. Ska också baka det i veckan tänkte jag.


//mli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg lilla mig?

E-postadress: (publiceras ej ju)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0