tis ons tors

Vad har vi hittat på de här dagarna då?
Vi har mest varit hemma och inte gjort något speciellt.
 
Igår kväll var jag och käkade på Prime med tjejerna, först var vi hemma hos Camilla.
 
Goda drinkar bjöd hon på :) Sprite för mig!
Camilla och Matilda.
Jag, Jesse och Jill.
 
Min mat.
Camilla, Matilda och Madde.
 
Tack för en kul kväll brudar! Vi mammor, jag och Matilda, tackade för oss runt halv 11 redan, men är man småbarnsförälder orkar man inte stanna uppe så länge ;)
 
Såhär såg jag ut.
Linne H&M, byxor Lindex, halsband BikBok, skor Dinsko.
 
Ikväll var Jimi och Annika här på grillkväll, det var trevligt att ses!
 
När Lia hade sovit middag tidigare idag gick jag in för att hämta henne..
då låg hon såhär ;P min lilla tok <3
 
 
//mli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg lilla mig?

E-postadress: (publiceras ej ju)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0