Kontraster

Ibland kan dagarna se väldigt olika ut här hemma. Igår till exempel gjordes inte mycket mer än att plocka ur diskmaskinen och hänga upp tvätt typ. Men idag har jag hunnit med en hel del. När Lia sov passade jag på att rensa ogräs och gjorde fint ute. Så hann jag med att vattna blommor, tvätta, bädda och plocka ur och i diskmaskinen. Ricky kom hem skapligt så han hjälpte till lite ute också. Jocke var här en stund ikväll och igår var Gittan och hälsade på. Så hade vi besök av Vickan, Mogge, Nova och Ella på dagen också.
 
Kom på nu att jag visst fixade lite mer igår på kvällen. Gjorde fint i Lias rum och plockade undan kläder som är för små för henne nu. Tänk att hon var så liten för bara några månader sedan!
 
Här var hon bara en vecka gammal <3
 
Och den här togs för en vecka sedan <3
 
Jumpsuit reafynd från Veromoda.
 
 
//mli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg lilla mig?

E-postadress: (publiceras ej ju)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0