Förändring

Hade bokat in en tid hos Sara på Ahead idag. Först hade jag tänkt det vanliga med att klippa toppar och slinga utväxten men nu när jag ammar har jag tappat en del hår och det känns bara allmänt risigt. Så vi väntade med slingorna till ett senare tillfälle då jag kände att det sliter ännu mer och utväxten var inte så farlig. Har funderat tidigare på att klippa av en bit för att det ska se fylligare och fräschare ut och - så fick det bli!
 
Är helnöjd, tack Sara!
 
Annars idag har vi lunchat på Stadshotellet, jag, Lia, Ricky, Gittan och Johan som är hemma i Vimmerby några dagar. Sen gick jag runt i affärer med en sovandes Lia i vagnen, var på Erikshjälpen bland annat innan vi åkte hem igen då hon vaknade. Ikväll har vi ätit middag hos oss med Lasse, Gittan och Johan.
 
Igår var vi bara hemma och på kvällen kom Jill förbi på lite fika.
 
 
//mli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg lilla mig?

E-postadress: (publiceras ej ju)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0