Augusti

Här kommer lite fler blider från när vi var i stugan med Johanna, Danne och Leo:
 
Min snygging.
 
Tuff brud ju! Haha.
 
 
Leo och Lia <3
 
Vi <3
 
Johanna och Danne.
 
Idag har vi varit ute i stugan hos Lasse och Gittan. På eftermiddagen kom Majsan och Hans dit, så vi gick ner till sjön där vi badade och solade medan Lia sov. På kvällen åt vi grillat och mamma, Hans och Jocke kom dit också.
 
Igår var vi hemma hela dagen. Jill kom och hälsade på och sen kom Gittan en stund och på kvällen kom mamma och Jocke. Senare på kvällen åkte jag till Jill, hon bjöd på goda drinkar (alkoholfri till mig förstås) så var Linda-Marie, Madde och Madde där också. Jag körde ner dom till Prime innan jag åkte hem igen.
 
 
//mli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg lilla mig?

E-postadress: (publiceras ej ju)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0