Årets kräftskiva

I helgen var det dags för årets kräftskiva som vi brukar ha ute i stugan.
 
Ludde och Ricken är redo för kräftfiske.
 
Om man är frusen av sig är det bäst att klä på sig ordentligt, som Jillan och jag :)
 
Har det mysigt och varmt framför brasan.
 
 
 
 
Dags att vittja!
 
Blev en hel del, 200st typ!
 
 
Natten till lördagen sov jag och Ricky i stugan, Lasse och Gittan var barnvakt åt Lia. Det hade gått fint och de kom ut med henne på förmiddagen på lördagen.
 
Ricken, Robyn, Lia och Ricky. Matilda syns där emellan också ;)
 
 
Fix inför kvällen.
 
Tjejerna har det bra hos Pelle och Björn :) De matchade varandra i prickigt dessutom ;)
 
 
Jills goda hallonpannacotta.
 
Så var det dags för Rickys tipspromenad.
 
Det var en väldigt speciell tipspromenad om man säger så. Normala frågor och så.. Matilda var den som tog hem segern!
 
Mina hjärtan!
 
Emilia och Lia.
 
När de små hade somnat var det dags att ta fram kräftorna!
 
 
 
<3
 
Ricken och Matilda.
 
Vi.
 
Hela gänget :) Tack allesammans för den här gången!
 
Idag var vi på babysim och vi skulle vara där 8.30, som tur var blev det inte så sent igår och Lia vaknade vid 6. När vi kom hem var vi alla trötta så det har varit en slappardag här hemma. Ricky var ute och hämtade grejer i stugan och jag har packat upp och tvättat lite annars har vi inte gjort mycket.
 
 
//mli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg lilla mig?

E-postadress: (publiceras ej ju)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0