Tisdag och onsdag

Igår tog Lia och jag en längre promenad. Först gick vi till kyrkogården för att hälsa på hennes morfar, gammelmorfar, gammelmormor och gammelfarfar. Sen var vi på Ica och handlade det som fick plats under vagnen. 


När Ricky kom hem passade jag på att baka vaniljbullar och knäckebröd.

Idag provade jag att duscha för första gången utan att Ricky var hemma. Vi har en sån där babywatch, som är nästan som en walkietalkie. Det gick helt okej, men Lia blev lite ledsen så jag fick skippa hårinpackningen och skynda mig lite extra. Camilla var och hälsade på oss idag. Vi satt ute en stund och fikade, sen frös vi så dant så vi gick in igen. Innan Ricky kom hem från jobbet lagade jag mat medans Lia satt lugnt och snällt i sin babysitter.

<3 


//mli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg lilla mig?

E-postadress: (publiceras ej ju)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0