Rusar förbi

Dagarna bara rusar förbi här, hinner ju inte med att blogga som innan. 

I måndags hade vi besök av Sandra och Otis. Vi fikade och tog en skön promenad. Det var himlans trevligt att ses! På eftermiddagen var Jocke hos oss också. 

Lia och Otis.

På tisdagen hade vi tid på BVC och det var dags för en läkarundersökning. Allt såg bra ut och Lia tog friheten att bajsa ner en av läkarna.. Vi tog en solig promenad med vagnen till BVC och stan för att fixa några ärenden. 

Onsdagen var en tråkig och sorglig dag då vi tog farväl av Petter som alldeles för tidigt har tagits ifrån oss. Madde jag Ricky och Lia tog bilen upp till Linköping och Lilla Aska där begravningen var. Livet är fan inte rättvist och man ska verkligen ta vara på varje dag man får. Det går inte en dag förbi utan att han och hans familj finns i mina tankar <3 

Igår var jag hos frissan så Lia fick vara hos farmor Gittan under tiden. Det gick bra men jag saknade henne hela tiden!
På kvällen åt vi middag med Lasse, Gittan, Johan och Emelie. 

Idag har Lia och jag haft tjejmys med Emelie på förmiddagen. Sen har vi ätit god middag hos Lasse och Gittan allihop.


//mli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg lilla mig?

E-postadress: (publiceras ej ju)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0