Ljusare kvällar

Känns så härligt att det är ljusare längre på kvällarna nu och vädret kan man ju inte klaga på!
 
I lördags tog jag, Emelie och Lia en promenad ner till stan för en shoppingrunda. Senare åt vi påskmiddag med Ekelöfsläkten hemma hos Lasse och Gittan.
 
Den goda maten!
 
Lisa och Lia.
 
Lars och Lia.
 
Vi.
 
Cilla och Lia.
 
Ricky, Johan och Lia.
 
Emilia och Lia.
 
Cilla, Lasse, Emelie och Lia.
 
Mina hjärtan!
 
Söndagen spenderade vi hemma och medan Lia sov så sött i sin säng i flera timmar passade jag och Ricky på att fixa i trädgården. På eftermiddagen fick vi hjälpa Lasse och Gittan att äta av de goda resterna från påskmiddagen.
 
Igår hade vi besök av mamma, Hans, Jocke, Monica och Thomas. Sen på kvällen var Ludde och Camilla här och hälsade på.
 
Hans, Thomas, Monica och Lia.
 
Mamma och Lia.
 
Camilla och Lia.
 
Idag har Jocke varit här och hjälpt mig både med att rensa ogräs och laga mat. När Ricky skulle iväg och fiska med Ricken tog jag med Lia upp till mamma, Hans och Jocke en sväng.
 
 
//mli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg lilla mig?

E-postadress: (publiceras ej ju)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0