Härliga dag

Vilken fin dag det har varit idag! När Lia sov gick jag ut och läste en bok i solen en stund. Sen rensade jag lite ogräs och åt en glass innan jag la mig och solade. Har hunnit med att tvätta lite också. Sen när hon vaknade låg vi och myste i sängen innan Ricky kom hem. 
Vi hade henne ute i skuggan i sin babysitter medans vi låg i solen och det gillade hon. 



Ikväll är vi hemma hos Lasse och Gittan. Patrik, Mirka, Oskar och Tor är där över helgen så vi passar på att umgås tillsammans. 

Igår var Jill hos oss på kvällen, det var så länge sedan vi sågs så det var kul att ses! 

I onsdags tog jag, Camilla och Lia en promenad på morgonen. Sen satt jag och Camilla i solen en stund innan hon skulle iväg och jobba, det var också kul att ses :)
Jag har så fina vänner! <3 


//mli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg lilla mig?

E-postadress: (publiceras ej ju)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0