Måndagslyx och träning

Tröja Hemma hos Emma, halsband Astrid&Agnes - Guldsmeden, byxor Cubus.
 
Idag provade Jocke och jag på att göra en thaigryta med fläskfilé, paprika, curry, chili, cocosmjölk och annat gott i tillsammans med ris. Det blev supergott! Så jag, Ricky, Jocke och Ricken åt oss mätta och glada. Som lite extra lyx fick det bli äppelpaj med vaniljsås till efterrätt.
 
Imorse körde jag ett styrkepass här hemma, det fick bli lite olika övningar:
 
* Axlar med vikter.
* Benböj.
* Tåhävningar.
* Rumplyft.
* Armhävningar.
* Kvarnen. (magövning)
* Stålmannen.
* Ryggövning.
* Stretching.
 
Jag körde alla övningar 10X3. Vad säger ni? Är detta ett bra pass för mig som är gravid eller ska jag satsa på fler/andra övningar?
 
 
//mli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg lilla mig?

E-postadress: (publiceras ej ju)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0