Det går i ett

Den här dagen har gått i ett, som så många andra dagar gör ;) jobbade till kvart över tre idag för jag skulle gå på en träff på sjukhuset för gravida. De pratade om hur viktigt det är att träna både styrka och kondition. Vi fick ett papper om bäckenbottenträning. Så pratade de om ergonomi, om hållning och hur man kan underlätta för kroppen vid vardagliga sysslor. Det var intressant och de tog upp mycket bra saker tycker jag.

När vi var klara åkte jag hem och käkade med Ricky och Ricken innan det var dags för teater för min del och hockey för grabbarnas del.

Runt halv tio hämtade jag upp dem, då var både teatern och hockeyn slut. Sen hann vi inte med så mycket mer än lite kvällsmackor innan det var dags att lägga sig och sova.



Leggings och topp från Lindex, jacka H&M, halsduk Gina Tricot. Skor Skopunkten.


//mli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg lilla mig?

E-postadress: (publiceras ej ju)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0