Skallebank

Igår hade jag ont i huvudet hela dagen, och det blev bara värre och värre. Att vi krattade löv och satte häck några timmar på eftermiddagen gjorde det inte bättre. Ett varmt och skönt bad hjälpte inte direkt heller. På kvällen efter solsidan visste jag inte vart jag skulle ta vägen, så ont gjorde det. Var tvungen att ta en tablett och efter ett tag kunde jag äntligen somna. Idag känns det lite bättre men ändå inte helt bra. Hoppas det inte kommer tillbaka bara.


Lasse och Ricky satte häck medans jag och Gittan krattade löv.


//mli

Kommentarer
Postat av: sanna

Fortsätter det så börja med järntabletter kan vara det som är felet. ♥

2013-10-21 @ 14:19:23
URL: http://makemedangerous.blogg.se
Postat av: Emelie

Tack för tipset Sanna! <3

2013-10-21 @ 22:02:45
Postat av: sanna

Så lite så :) gick själv med konstant sprängande huvudvärk i 8 veckor innan jag började. Hemskt!

2013-10-21 @ 23:42:20
URL: http://makemedangerous.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg lilla mig?

E-postadress: (publiceras ej ju)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0