Helgen

I fredags var jag på stan med Jill, vi var hemma hos Cilla en sväng också. På kvällen var jag hemma hos Jill och hon bjöd på god tårta och kakor.
 
I helgen har Ricky och jag varit och hälsat på Emelie och Johan i Stockholm. Vi kom upp på förmiddagen igår och då gick vi på stan en sväng och sen såg vi sista Snabba cash-filmen på bio innan vi gick hemåt igen.
Grå Tröja, Finstickad randig omlott-tröja från...
Grå Byxa, Randiga stickade byxor i ekologisk...
De här söta kläderna köpte vi på Kappahl.
 
Den här köpte jag till mig på H&M.
 
På kvällen åt vi på en restaurang, Bon Bon, som hade ett speciellt koncept, de har ca 16-20 rätter som de under kvällen presenterar en åt gången. Så får man välja att ta den rätten eller tacka nej, så det är lite gambling kan man säga. Jag åt kyckling och ost-soppa, pasta med sås, musslor, kött med någon potatisgrej och en minihamburgare. Det var kul och spännande, liskom inte som vanligt då man beställer en rätt som står i menyn.
 
 
Tack fina ni för en trevlig helg!
 
Idag har vi varit på barnmässan innan vi åkte hem igen. Vi köpte lite smått och gott, någon tröja, en fylla i-bok, en soptunna för blöjor osv. Så fick vi en goodiebag fylld med en massa bra saker, det var självlysande nappar, olja och krämer, en leksak, bok, popcorn, godis, kaffe och andra bra saker.
 
Vi svängde förbi Lasse och Gittan på lite fika innan vi åkte hem. Har blivit dunderförkyld och varit det i några dagar nu, Ricky har nog smittat mig. Hoppas det går över snart!
 
 
//mli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg lilla mig?

E-postadress: (publiceras ej ju)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0