Helgen

Igår efter jobbet var vi på söta lilla Ellas dop i kyrkan och efter det fikade vi allihop i församlingshemmet. 

Sen åkte vi upp till Linköping för att gå på Jannes och Alicias 50/20-årsfest där vi fick mat och fika. Så hade de hyrt in en kille som stod för underhållningen för kvällen, han sjön och spelade låtar samt höll i en musiktävling där mitt lag kom tvåa. Vi ungdomar fortsatte festen i stan innan vi var trötta och gick till hotellet.

Idag har vi gått på stan innan vi åkte hem. Jag köpte ett par skor på dinsko.

Tog en bild på den fräna fotöljen som stod i hotellrummet. 
Cool ju!

Sen vi kom hem har jag och Ricky bara slappat i sängen. Jag har huvudvärk, som vanligt.. ska kolla upp synen i veckan. 

Imorgon ska vi på ultraljud igen! Ska bli så mysigt att se vår Lill-lövis <3


//mli


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg lilla mig?

E-postadress: (publiceras ej ju)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0