Välkomnar vecka 22

Imorgon går vi in i vecka 22 och jag mår finfint! Bebisen känner jag av till och från hela dagarna och det är så himla härligt.
 
Var ju på synundersökning idag och min syn hade försämrats lite grand bara, men jag fick med mig ett par slags glasögon hem som jag skulle träna synmusklerna med. Förhoppningsvis kan det göra så att huvudvärken försvinner. Nu har jag inte lika ont heller så det är ju skönt.
 
Så var jag och fixade mina naglar så de är nya och fräscha. När Ricky kom hem tog vi en runda på stan, vi åkte ner till leksaksaffären och provade om vagnen vi ska ha gick in i bilen, och det gjorde den!
 
Madde och Ted var förbi en stund förut, grattis igen till förlovningen fina ni <3
 
Bilden är från förra veckan.
Klänning från JC, gravidleggings H&M, smycken Guldsmeden.
 
Nu ska vi åka till Camilla och Ludde, ha en trevlig kväll allihop!
 
 
//mli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg lilla mig?

E-postadress: (publiceras ej ju)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0