Storstädning

Efter frukosten satte vi igång med att städa och fixa här hemma. Vi satte upp nya gardiner, flyttade in gästsängen i det nya gästrummet, bytte prydnadsaker och så. Känns så skönt när det är städat och kul med lite nytt.
 
När vi var klara åt vi middag hos Lasse och Gittan, sen åkte Ricky på hockeyn och jag fick besök av Jillan. Vi fikade pratade och drog änglakort.
 
Ricky och Ricken kom sen hem från hockeyn och strax efter det kom mamma och Hans hit på lite fika.
 
Det var min (och bebisen i magen) söndag :)
 
Linne H&M, kofta Vero moda, gravidjeans H&M, halsband Astrid & Agnes - Guldsmeden.
Bilderna är från när jag var i v.21, nu är jag i v.24.
 
 
//mli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg lilla mig?

E-postadress: (publiceras ej ju)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0