Full rulle

Jodå idag kändes huvudet bättre, var bara lite tung i huvudet när jag vaknade.
 
Shit vad vi har haft full rulle på jobbet idag! Som jag skrev i förra inlägget hade vi ju Thomas Sabo-dag med 20% på allt från Sabo. Gissa om halva Vimmerby var och handlade just idag.. svar ja. Mina fötter värker sjukt mycket och jag är typ fortfarande uppe i varv, har vikt tvätt och fixat här hemma fast jag borde ligga helt utslagen i soffan. Kommer väl somna på tre snabba sen när jag lägger mig i vår sköna säng.
 
Klänning Gina Tricot, kofta Vila.
 
Stort grattis till våra fina vänner Johanna och Daniel som blev föräldrar till en liten underbar son ikväll! <3
Nu längtar vi ännu mer efter vår lilla älskling!
 
 
//mli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg lilla mig?

E-postadress: (publiceras ej ju)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0