En promenad

Tog mig en promenad idag på förmiddagen, testade att springa en bit först. Det gick helt okej men jag fick svårt att andas då jag har astma så jag powerwalkade istället. På vägen mötte jag Camilla så vi tog sällskap en bit, sen hälsade jag på mamma och Jocke en liten stund. Så fortsatte jag min promenad till kyrkogården och hälsade på min pappa, morfar, mormor och farfar. Där träffade jag Carita och Micke som jag stannade och pratade med innan jag fortsatte hem till Björn där Ricky var och hjälpte till med projektorn.
 
Klänning Downstairs, gravidstrumpbyxor Lindex, gravidsmycket fick jag av Lasse och Gittan.
 
När jag kom hem tog jag en varm och skön dusch. Nu ska vi snart hem till Lasse och Gittan på middag, det ska bli trevligt!
 
 
//mli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg lilla mig?

E-postadress: (publiceras ej ju)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0