Så skön dag

En typisk ledig söndag inleds med sovmorgon följt av scones-frukost hos oss. Ricky klippte gräset medans jag rensade bort lite ogräs innan vi la oss och stekte i solen. Ricky har inte lika mycket tålamod som jag, han låg inte lika länge i solen som jag gjorde, har bränt mig lite på ryggen såg jag förut. Har även hunnit med att läsa ut "Beautiful Creatures" medans jag solade så nu måste jag köpa nästa bok också.
 
Igår var det ju jobb som gällde för min del, det gick helt okej fast jag kanske borde varit hemma och vilat. När jag kom hem igår la jag mig en stund i solen, vi grillade lite kyckling och på kvällen var Björn, Pär och Tim här. Nu hoppas jag att jag äntligen är frisk igen!
 
Tröja Bikbok, shorts Cubus, örhängen Snö/Guldsmeden.
 
 
//mli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg lilla mig?

E-postadress: (publiceras ej ju)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0