Kärt återseende

Igår hade vi reunion hemma hos Therese i Hultsfred med klassen från KY-utbildningen som jag gick 2008-2010. Det var hur mysigt och trevligt som helst! Vi åt grillat och satt mest och snackade om allt möjligt. Det var jag, Therese, Rebecca, Jill och Nina. Jill hade med sig lilla Viggo som föddes i mars och Nina sin son Casper som är 3 år. Alla kunde tyvärr inte komma så vi får ses någon mer gång framöver bestämde vi.
 
Idag har vi mest slappat här hemma. Mamma och Hans kom förbi på förmiddagen och på eftermiddagen åt vi söndagsmiddag hos Gittan och Lasse. Gittan följde med mig till ICA där jag köpte lite blommor till våra wiskeytunnor. Så nu står de där ute fulla med fina blommor!
 
Tröja JC, klänning Only, halsband Guldsmeden.
 
 
//mli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg lilla mig?

E-postadress: (publiceras ej ju)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0