I storstaden

Sitter i Johan och Emelies sköna soffa just nu. Ikväll blir det att äta tapas tillsammans medan Lasse och Gittan är på Bruce Springsteen.

I tisdags grillade vi hemma hos oss ett gäng och senare på kvällen fortsatte Vickan och jag hem till Ally och Robin som hade fest. En mycket trevlig kväll må jag säga!

På onsdagen låg jag och Vickan och solade ett tag ute på gräsmattan och senare åkte jag och Ricky till min farmor en sväng. Så fick vi god mat hemma hos Lasse och Gittan på kvällen.

Jag var ju ledig igår så då passade jag på att rensa och fixa i trädgården. Jag fick även hjälp av min snälla bror! Lunchade gjorde jag tillsammans med Camilla, vi satt i solen länge och njöt. På kvällen grillade vi hemma hos min kära mamma.


//mli


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg lilla mig?

E-postadress: (publiceras ej ju)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0