Helgen som var

Fredag: Vi blev bjudna på grillat hemma hos Lasse och Gittan på kvällen. Grabbarna var så fina i typ likadana outfits.
 
Fredde, Lasse och Ricky.
 
Sen kom Johan också i samma outfit, himlans fina var de! Sen åkte vi hem till Pär och festade, jag tog det rätt lugnt eftersom jag skulle jobba på lördagen.
 
Lördag: Jobbade och sen firade vi Emma, Rickys kusin, på hennes 18-årsdag. Vid 15 var det baldansuppvisning uppe i Ishallen som jag, Ricky och Pär tittade på. Senare åkte vi ner och tittade på alla fina baldeltagare i källängen. Jakob, Hanna, lilla Silas, Oskar och Fredde var förbi på lite kaffe hos oss och på kvällen åkte vi till Pär och festade innan vi gick till öltältet. Det var så kul att fräffa alla!
 
Cilla, jag och Jill <3
 
Söndag: Det blev lite väl mycket alkoholhaltiga drycker för mig kvällen innan så jag mådde inget vidare idag. Danne, Johanna, Jocke och Malin kom förbi en sväng innan de skulle åka hem. När jag kände mig så gott som bra igen åkte vi hem till mamma och firade henne på mors dag.
 
<3
 
 
//mli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg lilla mig?

E-postadress: (publiceras ej ju)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0