Härlig ledighet

En sådan rolig helg vi har haft!
Igår gick vi på stan och shoppade lite. På kvällen åt vi mat hemma hos Johan och Emelie innan grabbarna gick på hockey och vi tjejer gick på Rock Of Ages. Var länge sedan jag skrattade så mycket kan jag säga. Den var så himlans bra och rolig. Jag sjöng med i alla låtar typ och var fast från början till slut. Kan verkligen rekommendera er att se den!
 
När vi kom hem från musikalen såg vi lite på filmen, jag har inte sett den innan så jag måste se klart den nångång känner jag.
 
Strawberry Daiquiri drack vi innan maten i fredags.
 
Tapas!
 
Vi gick vidare till ett mysigt ställe med Hawaii-tema typ.
 
Emelie och jag.
 
Ricky och Johan.
 
:)
 
Hela gänget samlade i soffan och laddade för hockey/musikal.
 
<3
 
Instagrambild.
 
Jag köpte två fina toppar på H&M.
 
Idag åkte vi ut till Ikea och lite andra butiker innan vi begav oss hemåt igen.

Tack finaste Ricky, Emelie, Johan, Gittan och Lasse för den här helgen!
 
 
//mli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg lilla mig?

E-postadress: (publiceras ej ju)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0