Vad vi har pysslat med

Igår tog vi sovmorgon och gjorde scones till frukost. Sen hann vi med en sväng till Albins för att titta på tapeter till köket innan det stängde. Jag mötte upp Camilla, Becca och Theo för en mysig fikastund på 48:an. På kvällen var det tänkt att jag och Ricky skulle bjuda Lasse och Gittan på mat på Brygghuset, men det var fullt så vi fick bjuda dem på mat här hemma i stället. Det blev grillat kött med ugnsbakade rotfrukter till varmrätt samt frusen hallonvanilj till efterrätt. Sen såg vi på en film innan vi somnade gott.
Idag har Lasse hjälpt oss att lägga det sista golvet i hallen. Vi har gjort lite småfix här hemma, tvättat, bytt lakan och städat hela huset. Hunnit med att äta våfflor och mat hemma hos Lasse och Gittan samt hälsa på hemma hos mamma, Hans och Jocke och tittat på det nya köket. Var även en sväng nere på Materialmännen för att kika på kakel till köket. Det var den helgen det!
 
Nu har jag gardiner i min walk in closet!
 
Earth-hour igår.
 
Grillpremiär!
 
 
//mli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg lilla mig?

E-postadress: (publiceras ej ju)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0