Långfredag

Vi vaknade sent idag och våra kära gäster Ricken och Matilda hade varit och handlat god frukost till oss. Vi festade igår så alla var rätt sega idag.

Johan, Emelie, Emil, Frida, Pixie och Zoey var hos oss förut. Vi fikade tillsammans och det blev en massa bus med Pixie.

Nu ligger vi i soffan här hemma, jag, Ricky, Jill och Björn. Imorgon jobbar jag och sen blir det påskmiddag med släkten Ekelöf hemma hos Lasse och Gittan.

Var hos frissan igår förresten, på min lediga dag. Amanda, min frisör gjorde mig fin med lockar, perfekt inför kvällen ju!

Jocke bjöd mig på lunch hemma hos sig igår och mamma kom också förbi en stund.


//mli


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg lilla mig?

E-postadress: (publiceras ej ju)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0