Vara-hemma-hela-dagen-dag

Började dagen med gofrukost följt av slapp framför tv:n i sängen. Sen tog vi tag i storstädningen eftersom det bara regnade ute. Ricky fixade med silikon i köket samt satte ihop sitt sängbord. Jag har haft ett jättelänge men det var så att vi råkade få hem det ena i fel färg men nu så har vi varsitt i vitt. Har tvättat en del och bytt sängkläder också, är så himla skönt att få en massa gjort här hemma. Tog mig tid till att rita lite till och med, försökte mig på att rita av en bild av Ricky. Gick väl sådär men det är såå kul!
 
Rickys vänner Jocke och Anna med sina två barn Ebba och Agnes var här tidigare idag på lite fika. Det var trevligt att träffa dem!
 
Imorgon ska mamma och jag åka till Linköping och shoppa, ska bli så mysigt att åka bara hon och jag!
 
Kavaj Cubus, topp Vero Moda, jeans BikBok.
 
 
//mli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg lilla mig?

E-postadress: (publiceras ej ju)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0