Ljusparty

Idag har Kattis varit här och haft ljusparty för mig, Camilla, Becca, Jill, Therese och Angelica. Det var väldigt länge sedan jag hade ett ljusparty så det var verkligen på tiden kände jag. Det fanns hur mycket fint som helst och alla var nöjda och glada efteråt tror jag. För min del fick det bli ett ljuspaket med doften Geranium citronella som är bra mot mygg, två stycken hängande lyktor som heter Trädgårdsoas som syns på bilden under. (På bilden används även Geranium citronella-ljus.) Samt ett Gloliteljus i Vita snöbär.
 
GloLite by PartyLite
 
Annars har vi mest tagit det lugnt här hemma idag. Igår jobbade jag till två, sen fick det bli häng i solen och pizza med Ricky och Oskar. På kvällen var det dags att äta ute, igen, med ett stort härligt gäng på Stadshotellet. Hur mysigt som helst!
 
 
//mli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg lilla mig?

E-postadress: (publiceras ej ju)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0