Hemma igen

Som jag skrev i förra inlägget så åkte vi ner till Matilda och Ricken i fredags. Vi tog bilen till en badplats och solade en stund, grabbarna tog ett dopp innan vi åkte hem för att fixa oss inför kvällen. Det blev en middag på Gröna stugan innan vi somnade nöjda och glada.

Igår tog vi en runda på stan, det blev både shopping och lunch där. Jag köpte två klänningar, två kjolar, en t-shirt och ett halsband. På Lagerhaus fanns äntligen de glasen hemma som jag har letar efter ett tag nu, vi passade på att köpa några. På kvällen lagade vi god mat hemma innan vi gick på bio, Man of steel i 3D.

Idag var vi en sväng på Ikea innan vi åkte hem igen. Tack Matilda och Ricken för den här gången! Är alltid lika trevligt <3

Ikväll åkte jag ut till stugan en liten stund och träffade Madde, Ted och barnen. Det var mysigt, var ett tag sedan vi sågs.


//mli


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg lilla mig?

E-postadress: (publiceras ej ju)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0