Härliga dag

Vi tillbringar hela dagen ute idag Ricky och jag. Det är så himla skönt väder så vi njuter mest i solen! Imorgon och på lördag jobbar jag så jag känner att jag vill passa på.

Igår åt jag mat på Brygghuset tillsammans med Jill, Sandra och Linda-Marie. Efterrätten var to die for och efter vi hade ätit åkte vi till Stadshotellet en stund.

Kom på att jag har käkat ute alla dagar i veckan hittills. I måndags lunchade Ricky och jag på Royal. I tisdags lunchade jag med Therese på Bakfickan. Ikväll ska vi käka på Stadshotellet med Camilla och Ludde. Skattepengarna har rullat in på kontot så jag känner att jag kan unna mig det!


//mli


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg lilla mig?

E-postadress: (publiceras ej ju)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0